پارما - یوونتوس/بانوی پیر درفکر روزهای خوب

 

Juventus players celebrate a goal 
ترکیب احتمالی
پارما

Pavarini
Rossi, Paletta, Santacroce, Gobbi
Marchionni, Valdes, Parolo
Biabiany, Belfodil, Sansone
یوونتوس

Buffon
Barzagli, Bonucci, Caceres
Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Pogba, De Ceglie
Giovinco, Quagliarella

یوونتوس,مدافع عنوان قهرمانی سری آ هر چند که در بازی اخیر خانگی خود با دو گل مغلوب سمپدوریا 10 نفره شد اما در حال حاضر از هفته بیستم رقابت های سری آ ,بینکونری به دنبال آن است تا سومین پیروزی متوالی خارج از خانه خود را زمانی که یکشنبه شب به ورزشگاه تاردینی شهر پارما سفر خواهد کرد کسب کند.

پس از آنکه اعلام شد مصدومیت اخیر کلودیو مارکیسیو در جریان شکست اخیر برابر سمپدوریا آنطور که به نظر می رسد جدی نیست,ابتدا امیدهایی وجود داشت که او بتواند به زودی در بازی بعدی سری آ به میادین بازگردد اما در حال حاضر آنتونیو کنته نمی تواند از این ملی پوش تیم ملی ایتالیا برای بازی یکشنبه شب برابر پارما استفاده کند.

یوونتوس همچنین مجبور است بدون جورجو کیه لینی مدافع مصدوم خود به مصاف پارما برود,بازیکنی که هنوز نتوانسته از مصدومیتی که به تازگی گریبانگیرش شده بهبود یابد و کوآدو آساموآ نیز به دلیل شروع جام ملت های آفریقا نمی تواند به دلیل حضور در اردوی تیم ملی غنا,تیمش را در این بازی همراهی کند.

با تمام این اوصاف به نظر می رسد بانوی پیر نتواند از فدریکو پلوسو و میرکو ووچینیچ به دلیل مصدومیت جزئی که دارند استفاده کند در حالی که آندره ا بارزالی امیدوار است برای این بازی به آمادگی کامل برسد.

در سوی دیگر روبرتو دونادونی سرمربی پارما که هنوز نتوانسته از حضورش بر روی نیمکت مربیگری پارما برابر یوونتوس بردی کسب کند در حال حاضر در استانه این بازی حساس با بحران مصدومیت در خط دفاعی تیمش روبرو شده. الساندرو لوکارلی و یوآن بنالوآن هر دو به دلیل محرومیت از همراهی پارما در این بازی محروم هستند در حالی که کریستین زاکاردو و آلناردو روسی احتمالا به دلیل مصدومیت به این بازی نخواهد رسید.


  آیا می دانستید؟

  • یوونتوس با هفت پیروزی از 9 بازی خارج از خانه بهترین آمار را در بازی های خارج از خانه در این فصل سری آ ایتالیا دارد.
  • بانوی پیر امیدوار است یکشنبه شب بتواند سومین پیروزی متوالی خارج از خانه خود را کسب کند هر چند که در دو مصاف اخیرش در ورزشگاه تاردینی به پیروزی نرسیده
  • شاگردان آنتونیو کنته با دریافت تنها 13 گل در 14 بازی از  مجموع 19 بازی ای که دررقابت های این فصل سری آ برگزار کرده اند (یعنی در 5 بازی گلی نخورده اند)،بهترین عملکرد خط دفاعی این فصل سری آ ایتالیا دارند.
  • سباستین جووینکو پس از انتقالش از پارما به یوونتوس در تابستان گذشته برای نخستین بار برابر باشگاه سابقش با پیراهن یوونتوس بازی خواهد کرد.
  • با کسب شش پیروزی و سه تساوی,پارما تنها تیمی است که در این فصل سری آ ایتالیا هنوز در خانه شکست نخورده.
  • یوونتوس با وجود گلزن های برتر مختلف, در حال حاضر هیچ بازیکنی از یوونتوس نتوانسته بیشتر از ایشاک بلفودیل مهاجم پارما گلزنی کند,بازیکنی که در تابستان گذشته از لیون به پارما پیوست و 6 گل برای پارما در سری آ به ثمر رسانده. 
  • روبرتو دونادونی سرمربی پارما از زمان حضورش بر روی نیمکت مربیگری پارما در پنج مصاف اخیرش با یوونتوس هنوز موفق به پیروزی نشده.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391 ا 15:30 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.